CÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN KHẢ NĂNG ĐỌC HIỂU TIẾNG ANH CỦA SINH VIÊN CHƯƠNG TRÌNH TIÊN TIẾN NĂM THỨ NHẤT TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC KỸ THUẬT CÔNG NGHIỆP THÁI NGUYÊN
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 03/04/19                Ngày đăng: 28/03/19Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1]. Anderson N.,Exploring second language reading: Issues and strategies, Boston: Heinle & Heinle, 1999.
[2]. Grabe W., “Current developments in second language reading research”, TESOL Quarterly, 25, pp. 375-406. Retrieved November 15, 2018, from http://www.jstor.org/stable/3586977, 1991.
[3]. Goodman K. S., Reading: A psycholinguistic guessing game. Retrieved November 8 2018, from http://uascentral.uas.alaska.edu/onlinelib/Fall-2007/ED674-JD1/Goodman_article.pdf, 1967.
[4]. Goodman K. S., “Analysis of oral reading miscues: Applied psycholinguistics”, Reading Research Quarterly, 5, pp. 9-30. Retrieved November 9 2018, from http://www.jstor.org/stable/747158, 1969.
[5]. Anderson R. C., Reynolds R. E., Schallert D. E., & Goetz E. T., “Framework for comprehending discourse”, American Educational Research Journal, 14, pp. 367-381, 1977.
[6]. Coady J., A psycholinguistic model of the ESL reader. In R. Mackey, B. Barkman, & R.R Jordan (Eds.), Reading in a second language: Hypothesis, organisation, and practice (pp.5-12). Rowley, MA: Newbury House, 1979.
[7]. Sajeerat Wutthisingchai, A survey study of English reading comprehension problems in academic texts as perceived by Mathayom 5 students in the English program at Thai Christian school, 2011.
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu