NHU CẦU HỌC TẬP CỦA SINH VIÊN ĐỐI VỚI MÔN VIẾT ĐOẠN VĂN TRONG TIẾNG ANH
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 13/06/22                Ngày hoàn thiện: 30/06/22                Ngày đăng: 30/06/22Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1] R. H. Wening, “The Role of Picture Series in Improving Students' Writing Ability,” In Prosiding Seminar Nasional Mahasiswa Kerjasama Direktorat Jenderal Guru dan Tenaga Kependidikan Kemendikbud 2016, June 2017.
[2] Y. C. Keong and I. H. Mussa, “Academic writing difficulties of Iraqi postgraduate students in Malaysia,” International Journal of Education and Research, vol. 3, no. 6, pp. 25-34, 2015.
[3] R. West, “Needs analysis in language teaching,” Language teaching, vol. 27, no. 1, pp. 1-19, 1994.
[4] G. Anderson, “A Proactive Model for Training Needs Analysis,” JEIT, vol. 18, no. 3, pp. 23-28, 1994.
[5] T. Hutchinson, Making materials work in the ESP classroom. ESP in the Classroom: Practice and Evaluation. Oxford: Modern English Publication, 1998.
[6] S. Sabarun, “Need analysis developing EFL, Paragraph writing materials at Kalimantan L2 Learners,” English Language Teaching, vol. 12, no. 1, pp. 186-193, 2019.
[7] T. Hutchinson and A. Waters, English for Specific Purposes. Cambridge: Cambridge University Press, 1987.
[8] N. Edwards, “Language for Business: Effective Needs Assessment, Syllabus Design and Material Preparaton in a Practical ESP Case Study,” English for Specific Purposes, vol. 19, no. 3, pp. 291-296, 2000.
[9] D. Nunan, Task-based language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2004.
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.6150
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu





