SỬ DỤNG PHẢN HỒI ĐỒNG ĐẲNG TRONG VIỆC CẢI THIỆN KHẢ NĂNG VIẾT TIẾNG ANH CỦA HỌC SINH LỚP 10
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 27/10/23                Ngày hoàn thiện: 18/01/24                Ngày đăng: 18/01/24Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1] N. Falchikov, “Improving learning through critical peer feedback and reflection,” Paper presented at the HERDSA Conference 1996: Different approaches: Theory and practice in Higher Education, Perth, Australia, July 1996.
[2] N. Falchikov (Eds.), Rethinking Assessment for Higher Education: Learning for the Longer Term. London: Routledge, 2007.
[3] L. A. Shepard, “The role of assessment in a learning culture,” Educational researcher, vol. 29, no. 7, pp. 4-14, 2000.
[4] N. Falchikov, “Peer feedback marking: developing peer assessment,” Innovat. Educ. Teach Int., vol. 32, no. 2, pp. 175-187, 1995.
[5] I. Ajzen and M. Fishbein, Understanding attitudes and predicting social behavior. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1980.
[6] I. Leki, “Potential problems with peer responding in ESL writing classes,” CATESOL journal, no. 3, pp. 5-19, 1990.
[7] S. Kemmis, R. McTaggart, and J. Retallick (Eds.), The action research planner (2nd ed. rev.). Karachi: Aga Khan University, Institute for Educational Development, 2004.
[8] M. Beaven, “The effects of between-draft teacher evaluation versus students’ self-evaluation on high school revising of rough drafts,” Research in Teaching English, no. 13, pp. 111-119, 1977.
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.9069
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu





