NGHIÊN CỨU SỬ DỤNG TÀI LIỆU BỔ TRỢ TRONG DẠY KỸ NĂNG NÓI TIẾNG ANH TẠI TRƯỜNG TRUNG HỌC PHỔ THÔNG
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 25/05/20                Ngày hoàn thiện: 19/06/20                Ngày đăng: 22/06/20Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1]. G. Chwo, A. Jonas, C. Tsai and C. Chuang, “Adopting supplementary material to enhance listening and speaking strategy used by Taiwanese college EFL learners,” 2010. [Online]. Available: http://gas.hk.edu.tw/main/download/journal/59/25-41.pdf. [Accessed May 11, 2019].
[2]. J. Walters, “Methods of teaching inferring meaning from context,” Regional Language Centre Journal, vol. 37, no.2, pp.176-190, 2006.
[3]. S. L. Stern, “An Integrated Approach to Literature in ESL/EFL,” in Teaching English as a Second or Foreign Language, M. Celce-Murcia Ed. Heinle & Heinle, 2001, pp.328-329.
[4]. Y. M. Goodman and A. B. Carolyn, Reading Miscue Inventory Manual Procedure For Diagnosis And Evaluation, New York: Macmillan Publishing, 2007.
[5]. B. Kelsen, “Teaching EFL to the iGeneration: A survey of using YouTube as supplementary material with college EFL students in Taiwan,” CALL-EJ Online, New York: Macmillan Publishing, vol.10, no.2, pp.1-18, 2009.
[6]. M. Peacock, “The effect of authentic materials on the motivation of EFL learners,” ELT Journal, vol. 51, pp.144-156, 1997.
[7]. S. Panjwani, L. Micallef, K. Fenech and K. Toyama, “Effects of integrating digital visual materials with textbook scans in the classroom,” International Journal of Education and Development using ICT, vol.5, no.3, pp. 55-71, 2009. [Online]. Available: https://www.learntechlib.org/p/42284, 2009. [Accessed May 10, 2019].
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.3186
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu