NÂNG CAO ĐỘNG LỰC HỌC VIẾT CHO SINH VIÊN THÔNG QUA HOẠT ĐỘNG HỌC TẬP MANG TÍNH HỢP TÁC TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC KHOA HỌC, ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 03/04/19                Ngày đăng: 28/03/19Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1]. Maria Teresa, Mohamed Chetouani, David Cohen and Anna Esposito, On the Perception of Emotional “Voices”: A cross-cultural comparison among American, French and Italian subjects. Communication and Entacment 2011, 2010.
[2]. Vig Iuditm-Zsuzsi, Writing - a difficult skill to master, A biannual open-resource peer-viewed TEFL journal, 2017.
[3]. Amatayakul I., A study of grade twelve students’ essay writing ability in education region 1of the department of general education, Unpublished Master’s thesis, Srinakharinwirot University, Thailand, 1992.
[4]. Johnson and Johnson, Learning together and alone: cooperation, competition, and individualization, 4th ed. Needham Heights, 1994.
[5]. Johnson D., Johnson R. and Holubec E., Cooperative learning in the classroom, Virginia: Association for Supervision and Curriculum Development, 1994.
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu