ỨNG DỤNG ILA TRONG LỰA CHỌN ĐỊNH HƯỚNG CHUYÊN NGÀNH CHO SINH VIÊN KHOA CÔNG NGHỆ THÔNG TIN
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 19/05/22                Ngày hoàn thiện: 31/05/22                Ngày đăng: 31/05/22Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDFTài liệu tham khảo
[1] C. D. Dinh, "Researching and applying data mining techniques on university student data for academic advisors," Master's thesis, University of Engineering and Technology - VNU, 2018.
[2] T. U. Nguyen, and M. T. Nguyen, "Predicting student’s academic performance by applying data mining technique," Journal of Science, Vinh University, vol. 48, no. 3A, pp. 68-73, 2019.
[3] T. N. Do, N. K. Pham, and M. T. Nguyen, "Detection of the key courses affecting the learning outcomes of information technology students," Science Journal of Can Tho University, vol. 33, pp. 49-57, 2014.
[4] M. S. Amirah, H.Wahidah, and A. R. Nuraini, "A Review on Predicting Student's Performance using Data Mining Techniques," Procedia Computer Science, vol. 72, pp. 414-422, 2015.
[5] A. K. Pal and S. Pal, " Classification Model of Prediction for Placement of Students," International Journal of Modern Education and Computer Science, vol. 5, no. 11, pp. 49-56, 2013.
[6] M. R. Tolun and S. M. Abu-Soud, "ILA: an inductive learning algorithm for rule extraction," Expert Systems With Applications, vol. 14, pp. 361-370, 1998.
[7] M. R. Tolun, H. Sever, M. Uludag, and S. M. Abu-Soud, "ILA-2: an inductive learning algorithm for knowledge discovery," An International Journal, vol. 10, pp. 609-628, 1999.DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.6016
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu