THỰC TRẠNG VÀ MỘT SỐ BIỆN PHÁP NÂNG CAO CHẤT LƯỢNG DẠY VÀ HỌC HỌC PHẦN LỊCH SỬ ĐẢNG CỘNG SẢN VIỆT NAM TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ THÔNG TIN VÀ TRUYỀN THÔNG – ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 07/04/23                Ngày hoàn thiện: 30/04/23                Ngày đăng: 30/04/23Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDFTài liệu tham khảo
[1] T. N. Do, “Some solutions to improve the quality of political theory teaching in universities today,” Vietnam Journal of Educational Sciences, no. 28, pp. 25-30, 2020.
[2] H. H. T. Trinh, “Teaching the history of the Commynist Party of Vietnam with the protection of the ideological foundation of the Communist Party of Vietnam,” Journal of Political Theory, no. 530, pp. 90-95, 2022.
[3] D. T. Nguyen, “Reality and basic solutions in order to improve political phisolophy subjects teaching efficiency at industrial university of Ho Chi Minh city,” Journal of Sciennce and Technology -IUH, no. 53A, pp. 176-184, 2021.
[4] T. T. Dao and T. T. T. Nguyen, “Some solutions to improve the quality of teaching History of Vietnamese Communist Party in the new context,” History of Vietnamese Communist Party Sciences, Institute of Vietnamese Communist Party history, Ho Chi Minh National Academy of Politics, no. 6, pp. 96-102, 2018.
[5] H. D. Vo and H. D. Ngo, “Improving the quality of teaching Revolution Lines of Vietnam Communist Party at An Giang University today,” Vietnam Journal of Education, no. 446, pp. 58-61, 2019.
[6] T. T. Hoang, “Renovating the presentation method in teaching History of Vietnamese Communist Party at TNU - Pedagogical University,” Vietnam Journal of Education, no. 261, pp. 43-47, 2011.
[7] T. H. Le and T. B. T. Le, “The current situation and some solutions to apply teaching methods to solve problem situations in teaching political theory subjects at Thai Nguyen University today,” Vietnam Journal of Education, no. 444, pp. 55-58, 2018.
[8] M. T. Nguyen, T. V. Nguyen, and T. Q. L. Le, “Introducing Political theory in Universities of Thai nguyen University: challenges and solutions for modern educational reform requirements,” TNU Journal of Science and Technology, vol. 227, no. 17, pp. 200-207, 2022.
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.7697
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu