NGHIÊN CỨU VÀ THIẾT KẾ THIẾT BỊ HỌC CHỮ NỔI DÀNH CHO NGƯỜI KHIẾM THỊ ỨNG DỤNG CÔNG NGHỆ IOT
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 27/11/19                Ngày hoàn thiện: 29/05/20                Ngày đăng: 31/05/20Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDFTài liệu tham khảo
[1]. K. E. Wolffe, “An analysis of technology training for people with visual impairments,” Journal of Visual Impairment and Blindness, vol. 97, pp. 633-645, 2003.
[2]. Z. Asebriy, S. Raghay, and O. Bencharef, An Assistive Technology for Braille Users to Support Mathematical Learning: A Semantic Retrieval System, Symmetry MDPI, 2018.
[3]. W. Shintaro, H. Paul, B. Tetsuak, and K. Kumiko, “Braille Pad Project: Proposal of a Braille Education Support System using a Tablet Device,” International Journal of Asia Digital Art&Design, vol. 20, no. 2, pp. 35-40, 2016.
[4]. M. A. Kader, R. Ahmed, and M. I. R. Noman, “Developing A Self-Learning Braille Kit For Visually Impaired People,” Innovations in Science, Engineering and Technology (ICISET), 2018.
[5]. N. Martiniello, and W. Wittich, “The perception and use of technology within braille instruction: A preliminary study of braille teaching professionals,” British Journal of Visual Impairment, vol. 36, pp. 195-206, 2018.
[6]. Z. Khodzhaev, “onitoring Different Sensors with ATmega328 Microprocessor, Istanbul Technical University Faculty of science and letters advanced physics project report, 2016.Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu