NGHIÊN CỨU VỀ PHONG CÁCH HỌC TẬP CỦA SINH VIÊN NĂM NHẤT TẠI KHOA QUỐC TẾ - ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 14/04/21                Ngày hoàn thiện: 06/05/21                Ngày đăng: 19/05/21Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1] I. M. Alkhasaweh, M. T. Mrayyan, C. Docherty, S. Alashram, and H. Yosef, “Problem-based learning (PBL): Assessing students’ learning preferences using VARK,” Nurse Education Today, vol. 28, pp.572 -579, 2008.
[2] J. Henson and C. W. Stansfield, “The relation of field-dependent-independent cognitive styles to foreign language achievement,” Language Learning, vol. 31, pp. 349-367, 1981.
[3] M. Carbo, R. Dunn, and K. Dunn, Teaching Students to Read through Their Individual Learning Styles. Prentice-Hall, 1986.
[4] A. Katz, “Teaching style: A way to understand instruction in language classrooms,” in Voices from the Language Classroom, K. M. Bailey and D. Nunan, Eds. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, pp.57-87.
[5] R. M. Felder, and L. K. Silverman, “Learning and teaching styles in engineering education,” 1988 Engineering Education, vol. 78, no. 7, pp. 674-681, 1988. [Online]. Available: https://www.researchgate.net/publication/257431200_Learning_and_Teaching_Styles_in_Engineering_Education. Accessed March 28, 2021].
[6] W. B. Barbe, and M. N. Milone, “What We Know About Modality Strengths,” Educational Leadership, vol. 70, no. 1, pp. 378-380, 1981.
[7] A.D Cohen, R. L Oxford, and S. J. Chito, “Styles and strategies-based instruction: A teachers’ guide,” CARLA Working Paper Series, A rewritten version of paper #7, University of Minnesota, 1990.
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.4344
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu