PHÂN TÍCH HÀNH VI RỐI LOẠN CHỨC NĂNG TRONG CÁC NHÀ HÀNG LÀO VÀ VIỆT NAM
Thông tin bài báo
Ngày nhận bài: 16/04/21                Ngày hoàn thiện: 21/05/21                Ngày đăng: 24/05/21Tóm tắt
Từ khóa
Toàn văn:
PDF (English)Tài liệu tham khảo
[1] L. C. Harris and K. L. Reynolds, “The Consequences of Dysfunctional Customer Behaviour,” Journal of Service Research, vol. 6, no. 2, pp. 144-161, 2003.
[2] R. A. Fullerton and G. Punj, “Repercussions of promoting an ideology of consumption: consumer misbehavior,” Journal of Business Research, vol. 57, no. 11, pp. 1239-1249, Nov. 2004.
[3] R. P. Fisk, L. C. Harris, S. Grove, D. Greer, K. Daunt, R. Russell-Bennett, and J. Wirtz, “Customers behaving badly: a state of the art review, research agenda and implications for practitioners,” Journal of Services Marketing, vol. 24, no. 6, pp. 417-429, 2010.
[4] A. A. Grandey, D. N. Dickter, and H-P. Sin, “The customer is not always right: customer aggression and emotion regulation of service employees,” Journal of Organizational Behavior, vol. 25, no. 3, pp. 397- 418, 2002.
[5] C. Boyd, “Customer Violence and Employee Health and Safety,” Journal of Work Employment & Society, vol. 16, no. 1, pp. 151-169, 2002.
[6] P. Dabholkar, C. Shepherd, and D. Thorpe, “A Comprehensive Framework for Service Quality: An Investigation of Critical Conceptual and Measurement Issues through a Longitudinal Study,” Journal of Retailing, vol. 76, no. 2, pp. 139-73, 2000.
DOI: https://doi.org/10.34238/tnu-jst.4377
Các bài báo tham chiếu
- Hiện tại không có bài báo tham chiếu